Alles wat je nog wilde weten (waarschijnlijk)

Bestellen

Wanneer kan ik bestellen?
Je kunt de gehele dag bestellen. Bestel je tijdens openingstijden (16:00 – 21:00 uur) en woon je in de stad, dan bezorgen we je bestelling zo snel mogelijk. Buiten de openingstijden nemen we per e-mail contact met je op om een bezorgafspraak te maken. Woon je buiten de stad, we bezorgen één keer per week alle bestellingen buiten de stad.

Hebben jullie alles op voorraad?
Op de webshop kun je onze actuele voorraad zien. We hebben zelf een opslag met deze enorme hoeveelheid lekkere bieren.

Levering

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Bestel je tijdens openingstijden (16:00 – 21:00 uur) dan bezorgen we je bestelling zo snel mogelijk. Buiten de openingstijden nemen we per e-mail contact met je op om een bezorgafspraak te maken.

Kan ik de bestelling ook afhalen?
Dat is natuurlijk ook mogelijk! Neem even contact met ons op (via mail, chat of Whatsapp), dan kunnen we een afspraak maken. Vaak zijn we tussen 14.00 en 22.30 uur wel aanwezig. We geven je dan gelijk een kortingscode voor de bezorgkosten.

Bezorging

Waar bezorgt de Koffer?
We bezorgen op de fiets en eigenlijk alleen in de stad Groningen, postcodegebieden 9711 t/m 9746. Tot een straal van ongeveer 15 kilometer buiten de Koffer bezorgen we één keer in de week met de auto. Woon je hier nog weer net buiten, neem even contact met ons op, wellicht komen we toch bij je in de buurt, of kan je de bestelling ophalen.

Wat zijn de bezorgkosten?
We rekenen €1,95 bezorgkosten per bestelling als je in de stad woont (postcodegebieden 9711 t/m 9746). Voor een straal van ongeveer 15 kilometer buiten de stad rekenen we €4,95.

Mijn account

Ik kan niet inloggen of ben mijn wachtwoord vergeten
Gebruik deze link om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Je ontvangt direct een e-mail met instructies.

Hoe log ik uit?
Uitloggen kan in Mijn account.

Statiegeld

Zijn jullie prijzen inclusief statiegeld?
Ja.